Fit KOKSOWE CIASTO z ryżu - BEZ PIECZENIA!



Siedzę i siedzę, myślę i myślę... Mam ochotę na ryż, kokos, odrobinę słodyczy... to do dzieła!
Robię ciasto, bez pieczenia... Mam tylko ryż, mleko kokosowe ligh, wiórki kokosowe... ale wyszło pycha! Oczywiście nie mogłam się doczekać, jak się "zastygnie" w lodówce... ale warto było!
Smak bezcenny.

Całość miała 2530 kcal/ B30g/T160g/W256g
Podzieliłam ciasto na 10 porcji, więc kawałek miał 253 kcal, B3h/T16g/W25g

Wiórki kokosowe:
są bogatym źródłem białka, dlatego często sięgają po nie wegetarianie. Oprócz żelaza znajdziemy w nich takie pierwiastki jak: miedź, magnez, kwas foliowy, potas oraz witamy B i E. Pamiętajmy też, że zawarte w nich trójglicerydy średniołańcuchowe, czyli zdrowe tłuszcze, przyspieszają tempo metabolizmu. Dlatego, mimo że są kaloryczne, mogą przynieść korzyści tym, którzy chcą schudnąć. Mają także dobroczynny wpływ na układ naczyniowo-sercowy. W 100 g wiórków znajdziemy 3,3 mg żelaza.

Smacznego!


Komentarze

Popularne posty